Haláleset anyakönyvezése amennyiben a halálozás helye Budapest XIII. kerület.
Igazgatási ügyintézés
Haláleset anyakönyvezése
Anyakönyvi ügyek
Haláleset anyakönyvezése információk
Hatáskörrel rendelkező, szerv neve
Illetékességi területe:
Budapest Főváros XIII. kerület
Ügyfélfogadás helye
1139 Budapest, Béke tér 1.
Ügyfélfogadási idő
Hétfő: 13:30 – 18:00
Szerda: 08:00-16:30
Péntek: 08:00-11:30
Szerda: 08:00-16:30
Péntek: 08:00-11:30
Hatáskörrel rendelkező, szerv telefonszáma
Hatáskörrel rendelkező, szerv email címe
Tájékoztató és folyamatleírás
Ügyintézés
A haláleset bejelentéséhez minden esetben szükséges:
- az orvos által kiállított, orvosi pecséttel ellátott halottvizsgálati bizonyítvány
- az elhalt személyazonosításra alkalmas okmányai: személyazonosító igazolvány, érvényes magyar útlevél, 2001. január 1. után kiállított vezetői engedély, lakcímkártya
- születési anyakönyvi kivonata
- családi állapotát igazoló okirata, (ha az elhalt házas családi állapotú, a házassági anyakönyvi kivonata, ha elvált, a házasságát felbontó jogerős bírósági ítélete vagy a záradékolt házassági anyakönyvi kivonata, ha özvegy, az elhalt házastársának halotti anyakönyvi kivonata vagy a záradékolt házassági anyakönyvi kivonat)
- a halálesetet bejelentő személyi igazolványa, lakcímkártyája
- szükséges az elhalt hozzátartozójának nyilatkozata az elhalt temetésének, az urna elhelyezésének helyéről
Kórházon kívül történt halálesetnél amennyiben az elhunytat hamvasztatni szeretnék, a Kormányhivatal Népegészségügyi Osztályának (az ÁNTSZ jogutódja) engedélye szükséges.
A temetési engedélyt ügyfélfogadási időben azonnal kiadjuk.