Igazgató
Intézményműködtető és Fenntartó Központ
Teljes munkaidő
1139 Budapest, Béke tér 1.
Budapest Főváros XIII. kerületi Önkormányzat
a „Közalkalmazottak jogállásáról szóló” 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. § alapján
pályázatot hirdet Intézményműködtető és Fenntartó Központ igazgató (magasabb vezető) beosztás betöltésére.
A közalkalmazotti jogviszony időtartama: határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony
Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
A vezetői megbízás időtartama:
A vezetői megbízás határozott időre, 2025. január 1-től 2029. december 31-ig szól.
A munkavégzés helye:
1139 Budapest, Béke tér 1.
A beosztáshoz tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:
Az intézmény szakmai munkájának megszervezése, irányítása, ellenőrzése, munkáltató jogkör gyakorlása. Az Önkormányzat által fenntartott köznevelési és szociális intézmények pénzügyi-gazdasági és vagyongazdálkodási feladatainak ellátása.
Illetmény és juttatások:
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a „Közalkalmazottak jogállásáról szóló” 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- magyar állampolgárság,
- cselekvőképesség,
- büntetlen előélet,
- főiskolán vagy egyetemen szerzett felsőfokú végzettség,
- legalább 5 éves vezetői tapasztalat,
- felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
- vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatása,
- 3 hónap próbaidő vállalása,
- magasabb vezetői beosztás ellátására megbízást az kaphat, aki a munkáltatóval közalkalmazotti jogviszonyban áll, vagy a megbízással egyidejűleg közalkalmazotti munkakörbe kinevezhető
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- önkormányzati szervnél eltöltött legalább 5 év vezetői tapasztalat
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- fényképes, részletes szakmai önéletrajz,
- iskolai végzettséget igazoló oklevelek másolata,
- 90 napnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány (vagy igazolás kérelmezésről),
- az intézmény vezetésével kapcsolatos szakmai program,
- nyilatkozat vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség vállalásáról,
- nyilatkozat személyes adatainak pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez való hozzájárulásról
A beosztás betölthetőségének időpontja:
A beosztás legkorábban 2025. január 1. napjától tölthető be.
A pályázat benyújtásának határideje: 2024. október 21.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Pappné Vőneki Erzsébet személyzeti és munkaügyi vezető nyújt a 452-4175-ös telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
- Elektronikus úton a vonekierzsebet@bp13.hu e-mail címen keresztül
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A pályázati határidő lejártát követő 21 napon belül háromtagú szakmai bizottság a formai és tartalmi feltételeknek megfelelő pályázatot benyújtókat meghallgatja, majd az Önkormányzat Képviselő-testülete a bizottság írásba foglalt véleményét mérlegelve dönt a nyertes személyéről. (A kiíró fenntartja a jogot, hogy a pályázati eljárást eredménytelennek nyilvánítsa.) A sikertelenül, illetve érvénytelenül pályázók pályázati anyaga megsemmisítésre kerül.
A pályázat elbírálásának határideje: 2024. december 5.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
www.kozszolgallas.ksz.gov.hu – 2024. szeptember 21.
Amennyiben hírdetésünk felkeltette az érdeklődését, szívesen várjuk a jelentkezését.