Kezdőlap / Közérdekű adatok
Közérdekű adatok
Ezen az oldalon a Budapest Főváros XIII. Kerületi Önkormányzat működésére vonatkozó közérdekű adatokat találja. Ennek közzétételekor a tartalom és a forma tekintetében az elektronikus információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény előírásait vettük figyelembe.
Budapest Főváros XIII. Kerületi Önkormányzat Polgármesteri Hivatalának vezetősége számára a minőség, a környezetvédelem és az információbiztonság, a korrupció elleni küzdelem nem csak egy-egy szó, hanem tudatos, önként vállalt elkötelezettség.
A panaszokról, a közérdekű bejelentésekről, valamint a visszaélések bejelentésével összefüggő szabályokról szóló 2023. évi XXV. törvény valamint az ISO 37001:2019 antikorrupciós minőségirányítás rendszer előírásai szerint a bejelentését ezen a formon teheti meg.
Egységes Közadatkereső Rendszer
A törvény rendelkezéseiről többet megtudhat a Közadattár weboldalon.
I. Szervezeti, személyzeti adatok
1. Az önkormányzat és Polgármesteri Hivatal hivatalos neve, székhelye, postai címe, telefon- és telefaxszáma, elektronikus levélcíme, honlapja, ügyfélszolgálatának elérhetőségei
Általános elérhetőségeink - Budapest Főváros XIII. Kerületi Polgármesteri Hivatal
Ügyfélszolgálat vezetője
Szabó-Tátrai Gabriella
Ingyenesen hívható üzenetrögzítőnk
06-80-200-306Telefon
(1) 452-4100A Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási ideje
Hétfő
13:30-18:00
Szerda
8:00-16:30
Péntek
8:00-11:30
Az Ügyfélszolgálati Iroda ügyfélfogadási ideje
Hétfő
8:00-18:00
Kedd - Szerda - Csütörtök
8:00-16:30
Péntek
8:00-13:30
A Polgármesteri Hivatal megközelíthető:
Villamossal:
A Lehet térről a 14-es villamossal a “Béke tér” megállóig.
Busszal:
A 32-es járattal az Árpád hídtól (a Nyugdíjfolyósító Igazgatóságának épülete felőli részről indul), vagy Zugló felől.
A 105-ös járattal a Deák tér, Andrássy út, Hősök tere irányából, vagy Gyöngyösi út felől.
Metróval:
Közvetlen metrójárat nincs. A kék metróról a Lehel téren szállhatnak át a 14-es villamosra, a kis földalattiról pedig a Mexikói útnál a 32-es buszra.
- A közlekedési járatok menetrendjét a BKV oldalán találja.
- A BKV Útvonaltervezőjével megtervezheti az útját tömegközlekedési eszközökkel
- Térkép a Béke tér környékéről
2. A Polgármesteri Hivatal szervezeti felépítése, szervezeti egységek megjelölésével
A Polgármesteri Hivatal szervezeti felépítése, szervezeti egységek megjelölésével
A polgármesteri Hivatal szervezeti felépítésének ábrája
Az egyes szervezeti egységek feladatai
3. Az Önkormányzat és a Polgármesteri Hivatal vezetői
Az Önkormányzat és a Polgármesteri Hivatal tisztségviselőinek, vezetőjének és az egyes szervezeti egységek vezetőinek neve, beosztása, elérhetősége (telefon- és telefaxszáma, elektronikus levélcíme)
Adóügyi Osztály
Igazgatási Osztály
Pénzügyi Osztály
Jegyzői és Jogi Osztály
Főépítészi Iroda
Polgármesteri Iroda
Szociális és Köznevelési Osztály
4. A szervezeten belül illetékes ügyfélkapcsolati vezető neve Szabó-Tátrai Gabriella.
Elérhetősége (telefon- és telefaxszáma, elektronikus levélcíme) és az ügyfélfogadási rend.
Elérhetősége (telefon- és telefaxszáma, elektronikus levélcíme) és az ügyfélfogadási rend.
Hétfő
13:30-18:00
Szerda
8:00-16:30
Péntek
8:00-11:30
5. Képviselő-testület összetétele, tagjainak neve, beosztása, elérhetősége
Bővebben a Képviselő-testületről
6. Az önkormányzat irányítása és felügyelete vagy ellenőrzése alatt álló más közfeladatot ellátó szervek megnevezése, és 1. pontban meghatározott adatai
Bővebben a Közfeladatot ellátó szervekről
7. Az önkormányzat tulajdonában álló gazdálkodó szervezet neve, székhelye, elérhetősége (postai címe, telefon- és telefaxszáma, elektronikus levélcíme), tevékenységi köre, képviselőjének neve, a közfeladatot ellátó szerv részesedésének mértéke:
XIII. Kerületi Közszolgáltató Zrt.
XIII. kerületi Egészségügyi Szolgálat Közhasznú Nonprofit Kft.
8. Az önkormányzat által alapított közalapítvány neve, székhelye, elérhetősége (postai címe, telefon- és telefaxszáma, elektronikus levélcíme), alapító okirata, kezelő szervének tagjai:
„Angyalföld Média” Közalapítvány
A közalapítvány székhelye
1139 Budapest, Béke tér 1.A kuratórium elnöke
Gellért Lajos
Az alapítvány képviselője
Pacsutáné Bradák Mária
A kuratórium tagjai:
- Kanász József
- Pacsutáné Bradák Mária
- Pete Tamás
- Sági Judit
Az Angyalföld Fejlesztéséért Közalapítvány, a XIII. kerület Gyermekeiért Közalapítvány, a XIII. kerületi Közbiztonsági Közalapítvány, a XIII. kerület Közművelődéséért Közalapítvány, és a XIII. kerület Testneveléséért és Sportjáért Közalapítvány megszüntetése a Fővárosi Bíróság vonatkozó Végzései alapján 2011. március 24-én, illetve április 11-én megtörtént.
Angyalföldi Média Közalapítvány Alapító Okirata (hatályos)
Szabályzatok:
Adatvédelmi szabályzat
Eszköz-forrás értékelési szabályzat
Leltározási és selejtezési szabályzat
Pénz- és likviditás kezelési szabályzat
Számlarend
Számviteli politika
Beszámolók:
2023.
Mérlegbeszámoló 2023
Könyvvizsgálói jelentés
Teljességi nyilatkozat
Beszámoló kiegészítő melléklet
Főkönyvi kivonat
2022.
Mérlegbeszámoló 2022
Főkönyvi kivonat
Közhasznúsági melléklet
Beszámoló kiegészítő melléklet
9. A közfeladatot ellátó szerv által alapított költségvetési szerv neve, székhelye, a költségvetési szervet alapító jogszabály megjelölése, illetve az azt alapító határozat, a költségvetési szerv alapító okirata, vezetője, honlapjának elérhetősége, működési engedélye
Budapest Főváros XIII. Kerületi Önkormányzat Intézményfenntartó és Működtető Központ
Budapest XIII. Kerületi Önkormányzat Prevenciós Központ és Családi Bölcsődei Hálózat
Budapest Főváros XIII. Kerületi Önkormányzat Egyesített Óvoda
Budapest XIII. kerületi Önkormányzat Szociális Szolgáltató Központ
Budapest Főváros XIII. Kerületi Közterület-felügyelet
Budapest Főváros XIII. Kerületi Önkormányzat Gondozóház
10. Az önkormányzat által alapított lapok neve, a szerkesztőség és kiadó neve és címe, valamint a főszerkesztő neve
XIII. Kerületi Hírnök
Kiadó és szerkesztőség
Sprint Kft.
Felelős szerkesztő
Machos Ferenc
Cím
1137 Budapest, Újpesti rakpart 7
11. Felettes, felügyeleti, törvényességi ellenőrzést gyakorló szerv
A Polgármesteri Hivatal felettes, illetve felügyeleti szervének, hatósági döntései tekintetében a fellebbezés elbírálására jogosult szervnek és a törvényességi ellenőrzést gyakorló szervnek az 1. pontban meghatározott adatai
Budapest Főváros Kormányhivatala
Cím: 1056 Bp, Váci u. 62-64.
Postacím:1364 Bp, Pf. 234.
E-mail: budapest@bfkh.hu
Tel: 06-1-235-1700
Központi fax: 06-1-235-1703
Ügyfélfogadás
Székhely: 1052 Budapest, Apáczai Cs. J. u. 10.
Postacím: 1364 Budapest 4. Pf. 54
Központi telefonszám: +36-1-484-9100
Központi telefax: +36-1-484-9200
Központi e-mail: szamvevoszek@asz.hu
Székhely: 1055 Budapest, Markó u. 16.
Postacím: 1372 Budapest, Pf. 438.
T.: 354-5500
E-mail: info@mku.hu
II. Tevékenységre, működésre vonatkozó adatok
1.Az önkormányzat feladatát, hatáskörét és alaptevékenységét meghatározó, az önkormányzatra vonatkozó alapvető jogszabályok, közjogi szervezetszabályozó eszközök, valamint a szervezeti és működési szabályzat, Hivatásetikai Alapelvek, és az adatvédelmi és adatbiztonsági szabályzat hatályos és teljes szövege. Elektronikus megfigyelőrendszer üzemeltetésével kapcsolatos adatvédelmi szabályok. A Polgármesteri Hivatal Szervezeti és Működési Szabályzata. A Képviselő-testület Szervezeti és Működési Szabályzata.
Önkormányzat feladatát, hatáskörét és alaptevékenységét meghatározó, a szervre vonatkozó alapvető jogszabályok
- 2011. évi CLXXXIX. törvény Magyarország helyi önkormányzatairól
- 1990. évi C. törvény a helyi adókról
- 2016. évi CL. törvény az általános közigazgatási rendtartásról
- 2011. évi CXCV. törvény az államháztartásról
- 1996. évi XXV. törvény a helyi önkormányzatok adósságrendezési eljárásáról
- 2015. évi CXLIII. törvény a közbeszerzésekről
- 1991. évi XXXIII. törvény egyes állami tulajdonban lévő vagyontárgyak önkormányzatok tulajdonába adásáról
- 2011. évi CLXXV. törvény az egyesülési jogról, a közhasznú jogállásról, valamint a civil szervezetek működéséről és támogatásáról
- 2011. évi CLXXIX. törvény a nemzetiségek jogairól
- 2000. évi C. törvény a számvitelről
- 1995. évi CXVII. törvény a személyi jövedelemadóról
- 2007. évi CXXVII. törvény az általános forgalmi adóról
- 2017. évi CL. törvény az adózás rendjéről
- 1997. évi LXXX. törvény a társadalombiztosítás ellátásaira és a magánnyugdíjra jogosultakról, valamint e szolgáltatások fedezetéről
- 1998. évi LXVI. törvény az egészségügyi hozzájárulásról
- 2010. évi XC. törvény egyes gazdasági és pénzügyi tárgyú törvények megalkotásáról, illetve módosításáról
- 368/2011. (XII. 31.) Korm. rendelet az államháztartásról szóló törvény végrehajtásáról
A szervezeti egységek feladataik ellátása során alkalmazott jogszabályok gyűjteményét az adott ügy leírásánál találja.
Hivatásetikai kódex a kerületi köztisztviselőknek
A Kódex elvei és követelményei a Hivatal és a közterület-felügyelet köztisztviselői számára kötelező munkajogi szabályok, melyek iránymutatást adnak a feladatellátáshoz, a hatáskör gyakorlásához és az utasítások végrehajtásához.
A 16 hivatásetikai alapelv: hűség, közösségi érdek, elkötelezettség, felelősség, szakszerűség, hatékonyság, tisztességesség, méltóság, pártatlanság, igazságosság, méltányosság, arányosság, védelem, előítélet-mentesség, átláthatóság, együttműködés elve.
A Polgármesteri Hivatal vezető munkakört betöltő köztisztviselőitől elvárt további hivatásetikai alapelvek: a példamutatás, a támogatás, számonkérés, a szakmai szempontok érvényesítésének elve.
Az adatvédelmi és adatbiztonsági szabályzat hatályos és teljes szövege
Elektronikus megfigyelőrendszer üzemeltetésével kapcsolatos adatvédelmi szabályok
Polgármesteri Hivatal Szervezeti és Működési Szabályzata
Képviselő-testület Szervezeti és Működési Szabályzata
2. Az országos illetékességű szervek, valamint a fővárosi és megyei kormányhivatal esetében a közfeladatot ellátó szerv feladatáról, tevékenységéről szóló tájékoztató magyar és angol nyelven: nem releváns adat
3. Az Önkormányzat önként vállalt feladatai
Köznevelési feladatok
- köznevelési rendezvények, önkormányzati fenntartású vagy működtetésű köznevelési intézmények támogatása, rendezvények bonyolítása – éves költségvetésben meghatározott előirányzat
- nem önkormányzati fenntartású oktatási intézmények támogatása -támogatási szerződés – éves k öltségvetésben meghatározott előirányzat
A közművelődési rendelet alapján ellátott közművelődési feladatok - az iskolarendszeren kívüli, öntevékeny, önképző tanfolyamok, életminőséget és életesélyt javító tanulási lehetőségek megteremtése,
- a kerület szellemi vonzerejének, lakosságmegtartó képességének növelése, a civil társadalom kulturális önszerveződő tevékenységének erősítése, a kerületi lakosok életminőségének javítása,
- a kerület kulturális értékeinek, hagyományainak feltárása, megismertetése helytörténeti gyűjtemény működtetésével, helytörténeti kiadvány megjelentetése, emléktábla-állítása,
- kiállítóhelyek biztosítása a kerületben élő vagy alkotó képzőművészek számára,
- az egyetemes, a nemzeti, a nemzetiségi, a kisebbségi kultúrák megismertetése, a különböző kultúrák közötti kapcsolatok kiépítése és fenntartása, a kisebbségi önkormányzatok kulturális eseményeinek segítése,
- a kerületi nagyrendezvények méltó megszervezése, megemlékezés a nemzeti és állami ünnepekről,
- a szabadidő kultúrált és művelődési célú eltöltéséhez, az igényekhez alkalmazkodó színes és változatos lehetőségek, rendezvények szervezése, a helyi művelődési, művészeti és közösségi élet segítése, anyagi és infrastrukturális lehetőségeinek megteremtése, közművelődési színtér biztosítása,
- az ismeretszerző, az amatőr alkotó, művelődő közösségek tevékenységének támogatása,
- a képző-, ipar- és fotóművészet, a népművészet hagyományos tevékenységeinek gyakorlásához tanfolyamok, bemutatók és kiállítások szervezése, fellépési alkalmak biztosítása,
- a különböző életkorú és értékrendű civil közösségek művelődési szándékainak igény és lehetőség szerinti segítése, működésük pályázati úton való támogatása, tevékenységükhöz közösségi színtér, vagy közművelődési intézményi szolgáltatások biztosítása,
- a kerületi gyermek- és ifjúsági önkormányzat befogadása, működésének segítése, rendezvényeik, képzéseik segítése,
- a testvérvárosi kapcsolatrendszer kulturális célú kiterjesztése annak érdekében, hogy művészeti értékeink több színtéren bemutatkozhassanak,
- az Önkormányzat közművelődési színterein a művelődéséhez, alkotó tevékenységének elősegítéséhez és rekreációjához a megfelelő szakmai infrastruktúra és szakemberek biztosítása,
- a kerületi lakosságnak kulturális szolgáltatások nyújtása a gazdasági társaság által működtetett színtereken,
- Internethozzáférési lehetőség biztosítása az Angyalföldi József Attila Művelődési Központban.
Sport feladatok
- az óvodás gyermekek részére kihelyezett testnevelés órák biztosítása –önkormányzati tulajdonú Zrt-vel kötött közszolgáltatási szerződés – saját fenntartású intézményekbe járó gyerekek
- a diákolimpia helyi versenyeinek finanszírozása és szervezése, a tanulásban és sportban kiemelkedő teljesítményt nyújtó diákok elismerésben részesítése – önkormányzati működtetésű oktatási intézmények tanulói
- egészségmegőrző-szűrőprogram ellátása – együttműködési megállapodás – önkormányzati működtetésű oktatási intézmények tanulói
- a hétvégi nyitott iskola és nyitott sportlétesítmény program támogatása – megállapodás kerületi sportegyesületekkel, oktatási intézményekkel – XIII. kerületi lakosság
- a helyi szabadidősport támogatása – megállapodás – XIII. kerületi lakosság
- a kerületi sportági bizottságok működésének támogatása, elhelyezésük, munkafeltételeik biztosítása – megállapodás – III. kerületi lakosság
- támogatja az utánpótlás-nevelést – keret-megállapodások kerületi sportegyesületekkel – XIII. kerületi lakosság
- világversenyeken kiemelkedően szereplő versenyzők teljesítményének elismerése, a hazai és nemzetközi versenyeken kiemelkedően szereplő ifjúsági versenyzőknek kiváló ifjúsági sportoló cím adományozása
- nagy, kerületi utánpótlás rendezvények támogatása a pályázatokon keresztül – megállapodás – XIII. kerületi lakosság
- nyugdíjas torna szervezése és lebonyolítása – XIII. kerületi lakosság
Köznevelési, kulturális és sport tevékenység támogatása - köznevelési, ifjúsági célok és feladatok támogatása, beszerzések, rendezvények, táborok, programok támogatása – éves költségvetésben meghatározott előirányzat
- diákönkormányzatok működésének és képzésének támogatása, iskolai diák-önkormányzati és kerületi gyermek- és ifjúsági önkormányzati rendezvények támogatása XIII. kerületi köznevelési intézményekben – éves költségvetésben meghatározott előirányzat
- turisztikai feladatok, rendezvények és kiadványok megjelentetésének támogatása
Szociális feladatok
- önkormányzati támogatások pénzbeli és természetbeni támogatás éves költségvetésben meghatározott előirányzat
- vásárlási utalvány természetbeni támogatás éves költségvetésben meghatározott előirányzat
- Közfoglalkoztatási terv készítése és végrehajtása éves költségvetésben meghatározott előirányzat
- jelzőrendszeres házi segítségnyújtás éves költségvetésben meghatározott előirányzat
- hajléktalanok részére rehabilitációs ellátást nyújtó szolgáltatás ellátási szerződés éves költségvetésben meghatározott előirányzat
- hajléktalanok részére éjjeli menedékhely ellátási szerződés éves költségvetésben meghatározott előirányzat
- hajléktalanok részére átmeneti elhelyezést nyújtó ellátási szerződés éves költségvetésben meghatározott előirányzat
- megváltozott munkaképességűek foglalkoztatásának éves költségvetésben meghatározott előirányzat
- szociális boltok működésének támogatása éves költségvetésben meghatározott előirányzat
- felsőoktatási hallgatók ösztöndíj pályázata pénzbeli támogatás (Bursa Hungarica) éves költségvetésben meghatározott előirányzat
- családsegítés, hospice szolgálat szolgáltatási szerződés (Frangepán utcai Egyházközség) éves költségvetésben meghatározott előirányzat
Egészségügyi ellátás feladatai
- járóbeteg szakellátás önkormányzati tulajdonú kht-val kötött közszolgáltatási szerződés a XIII. kerület közigazgatási területén, éves költségvetésben meghatározott előirányzat
4. Államigazgatási, önkormányzati, és egyéb hatósági ügyekben ügyfajtánként és eljárástípusonként a hatáskörrel rendelkező szerv megnevezése, hatáskör gyakorlásának átruházása esetén a ténylegesen eljáró szerv megnevezése, illetékességi területe, az ügyintézéshez szükséges dokumentumok, okmányok, eljárási illetékek (igazgatási szolgáltatási díjak) meghatározása, alapvető eljárási szabályok, az eljárást megindító irat benyújtásának módja (helye, ideje), ügyfélfogadás ideje, az ügyintézés határideje (elintézési, fellebbezési határidő), az ügyek intézését segítő útmutatók, az ügymenetre vonatkozó tájékoztatás és az ügyintézéshez használt letölthető formanyomtatványok, az igénybe vehető elektronikus programok elérése, időpontfoglalás, az ügytípusokhoz kapcsolódó jogszabályok jegyzéke, tájékoztatás az ügyfelet megillető jogokról és az ügyfelet terhelő kötelezettségekről
Adóhatósági ügyek leírása
Igazgatási ügyek leírása
Jogi ügyek leírása
Szociális ügyek leírása
- Nem rendszeres szociális támogatások (pályázatok)
- Nem rendszeres, eseti szociális támogatások
- Rendszeres szociális pénzbeli és természetbeni ellátások
5. Az önkormányzat által nyújtott vagy költségvetéséből finanszírozott közszolgáltatások megnevezése, tartalma, a közszolgáltatások igénybevételének rendje, a közszolgáltatásért fizetendő díj mértéke, az abból adott kedvezmények.
6. Az önkormányzat által fenntartott adatbázisok, illetve nyilvántartások leíró adatai (név, formátum, az adatkezelés célja, jogalapja, időtartama, az érintettek köre, az adatok forrása, kérdőíves adatfelvétel esetén a kitöltendő kérdőív), az adatvédelmi nyilvántartásba bejelentendő nyilvántartásoknak az e törvény szerinti azonosító adatai; a közfeladatot ellátó szerv által – alaptevékenysége keretében – gyűjtött és feldolgozott adatok fajtái, a hozzáférés módja, a másolatkészítés költségei.
A Polgármesteri Hivatal Igazgatási Osztálya nyilvántartásokat vezet a XIII. kerületben folytatott ipar- és kereskedelmi tevékenységekről. Az ezzel kapcsolatos információkat az alábbi adatbázisokban találják meg.
- Kereskedelmi tevékenységek nyilvántartása
- Szálláshelyek nyilvántartása
- Telepek nyilvántartása
- Zenés, táncos rendezvények nyilvántartása
- Vásárok, piacok nyilvántartása
- Helyi termelői piacok nyilvántartása
- Megtiltott szolgáltatási tevékenységek nyilvántartása
A tevékenységekkel és azok bejelentésével kapcsolatosan további információk olvashatók honlapunkon.
7. Nyilvános kiadványok
A Polgármesteri Hivatal által közzétett hirdetmények, közlemények.
8. Döntéshozatal, ülések
A képviselő-testület és a bizottságok döntései előkészítésének rendje, az állampolgári közreműködés (véleményezés) módja, eljárási szabályai, a képviselő-testület és a bizottságok üléseinek helye, ideje, továbbá nyilvánossága.
9. A szerv döntései, koncepciók, tervezetek, javaslatok
A képviselő-testület és bizottságok döntései, ülésének jegyzőkönyvei; a testületek szavazásának adatai, ha ezt jogszabály nem korlátozza
10. Hirdetmények, közlemények
11. Pályázatok
Az Európai Unió támogatásával megvalósuló fejlesztések leírása, az azokra vonatkozó szerződések.
12. Az Önkormányzatnál és Polgármesteri Hivatalnál végzett alaptevékenységgel kapcsolatos vizsgálatok, ellenőrzések nyilvános megállapításai
Az Állami Számvevőszék vizsgálatainak nyilvános megállapításai
Jelentés 2014. évi önkormányzat vagyongazdálkodása szabályszerűségének ellenőrzéséről
Jelentés a fővárosi önkormányzatot és a kerületi önkormányzatokat osztottan megillető bevételek 2007. évi megosztásáról szóló önkormányzati rendelet felülvizsgálatáról
Jelentés a települési önkormányzatok tulajdonában lévő zöldterületek fejlesztésének és fenntartásának ellenőrzéséről Budapest Főváros XIII. kerületi Önkormányzatnál (összegző megállapítások)
Jelentés időközi választás pénzeszköz felhasználás 2016 (jelentés)
Jelentés A közös eljárásban lebonyolított 2022. évi országgyűlési képviselő-választásra és országos népszavazásra fordított pénzeszközök felhasználásának ellenőrzése 2023 (jelentés)
Egyéb ellenőrzések, vizsgálatok
Adóhatósági vizsgálat a 2005. és 2006. évekre vonatkozó adóbevallások tárgyában
Adóhatósági vizsgálat 2014. 08., 09., 12. havi áfa önrevízió tárgyában
Adóhatósági vizsgálat a 2015. évi általános forgalmi adó tárgyában
Adóhatósági vizsgálat 2019. évre vonatkozóan valamennyi adónem és költségvetési támogatás tárgyában
13. A közérdekű adatok megismerésére irányuló igények intézésének rendje, az illetékes szervezeti egység neve, elérhetősége, az adatvédelmi tisztviselő személy neve.
A Budapest Főváros XIII. Kerület Önkormányzat Polgármesteri Hivatala közérdekű adatok megismerésére irányuló igények teljesítésének rendjét rögzítő szabályzat.
A közzétételi listákon nem szereplő közérdekű, vagy közérdekből nyilvános adatot bárki igényelhet szóban, írásban vagy elektronikus formában a Budapest Főváros XIII. kerületi Önkormányzat Polgármesteri Hivatalának alábbi elérhetőségein.
Budapest Főváros XIII. Kerületi Önkormányzat Polgármesteri Hivatal Jegyzői és Jogi Osztály
Ügyfélfogadás
Hétfő: 13.30-18.00
Szerda: 08.00-16.30
Péntek: 08.00-11.30
Az adatigénylés céljára rendszeresített nyomtatvány az önkormányzat honlapjáról letölthető.
14. A tevékenységére vonatkozó, jogszabályon alapuló statisztikai adatgyűjtés eredményei, időbeli változásuk
- A Budapest Főváros XIII. Kerületi Polgármesteri Hivatal ügyiratforgalmi statisztikája a közigazgatási hatósági eljárás és szolgáltatás általános szabályairól szóló 2004. évi CXL. törvény alapján:
Az iktatott iratok száma 2016. évben 227.026 db, 2017. első félévben 120.160 db volt. - Az önkormányzat államigazgatási hatósági ügyekben hozott elsőfokú döntéseinek 2016. első és 2016. második félévi adatai
- Az önkormányzat önkormányzati hatósági ügyekben hozott elsőfokú döntéseinek 2016. első és 2016. második félévi adatai
- Az önkormányzat államigazgatási hatósági ügyekben hozott elsőfokú döntéseinek 2017. első félévi adata
- Az önkormányzat önkormányzati hatósági ügyekben hozott elsőfokú döntéseinek 2017. első félévi adata
- Az önkormányzat államigazgatási hatósági ügyekben hozott elsőfokú döntéseinek 2017. második félévi adata
- Az önkormányzat önkormányzati hatósági ügyekben hozott elsőfokú döntéseinek 2017. második félévi adata
- Az önkormányzat államigazgatási hatósági ügyekben hozott elsőfokú döntéseinek 2018. első félévi adata
- Az önkormányzat önkormányzati hatósági ügyekben hozott elsőfokú döntéseinek 2018. első félévi adata
- Az önkormányzat államigazgatási hatósági ügyekben hozott elsőfokú döntéseinek 2018. második félévi adata
- Az önkormányzat önkormányzati hatósági ügyekben hozott elsőfokú döntéseinek 2018. második félévi adata
- Az önkormányzat államigazgatási hatósági ügyekben hozott elsőfokú döntéseinek 2019. első félévi adata
- Az önkormányzat önkormányzati hatósági ügyekben hozott elsőfokú döntéseinek 2019. első félévi adata
- Az önkormányzat államigazgatási hatósági ügyekben hozott elsőfokú döntéseinek 2019.második félévi adata
- Az önkormányzat önkormányzati hatósági ügyekben hozott elsőfokú döntéseinek 2019. második félévi adata
- Az önkormányzat államigazgatási hatósági ügyekben hozott elsőfokú döntéseinek 2020. első félévi adata
- Az önkormányzat önkormányzati hatósági ügyekben hozott elsőfokú döntéseinek 2020. első félévi adata
- Az önkormányzat állami hatósági ügyekben hozott elsőfokú döntéseinek 2020. második félévi adata
- Az önkormányzat önkormányzati hatósági ügyekben hozott elsőfokú döntéseinek 2020. második félévi adata
- Az önkormányzat állami hatósági ügyekben hozott elsőfokú döntéseinek 2021. első félévi adata
- Az önkormányzat önkormányzati hatósági ügyekben hozott elsőfokú döntéseinek 2021. első félévi adata
- Az önkormányzat állami hatósági ügyekben hozott elsőfokú döntéseinek 2021. második félévi adata
- Az önkormányzat önkormányzati hatósági ügyekben hozott elsőfokú döntéseinek 2021. második félévi adata
- Az önkormányzat állami hatósági ügyekben hozott elsőfokú döntéseinek 2022. évi adata
- Az önkormányzat önkormányzati hatósági ügyekben hozott elsőfokú döntéseinek 2022. évi adata
15. A közérdekű adatokkal kapcsolatos kötelező statisztikai adatszolgáltatás adott szervre vonatkozó adatai:
16. Azon közérdekű adatok hasznosítására irányuló szerződések listája, amelyekben a közfeladatot ellátó szerv az egyik szerződő fél: jelenleg nincs ilyen
17. A közfeladatot ellátó szerv kezelésében lévő közérdekű adatok felhasználására, hasznosítására vonatkozó általános szerződési feltételek: jelenleg nincs ilyen
18. Közzétételi listák
Az Önkormányzat és Polgármesteri Hivatal különös közzétételi listái: jelenleg nincs ilyen.
Az Önkormányzat és Polgármesteri Hivatal egyedi közzétételi listái.
A Budapest Főváros XIII. Kerületi Önkormányzat Képviselő-testületének 4/2015. (I.15.) Ö.K. számú határozattal elfogadott egyedi közzétételi lista
19. A közadatok újrahasznosításáról szóló törvény szerint újrahasznosítás céljára elérhető kulturális közadatok listája a rendelkezésre álló formátumok megjelölésével, valamint a közfeladatot ellátó szerv kezelésében levő, a közadatok újrahasznosításáról szóló törvény szerint újrahasznosítható közadat típusokról való tájékoztatás, a rendelkezésre álló formátumok megjelölésével: jelenleg nincs ilyen.
20. A 19. sor szerinti közadatok és kulturális közadatok újrahasznosítására vonatkozó általános szerződési feltételek elektronikusan szerkeszthető változata: jelenleg nincs ilyen.
21. A 19. sor szerinti közadatok és kulturális közadatok újrahasznosítás céljából történő rendelkezésre bocsátásáért fizetendő díjak általános jegyzéke, a díjszámítás alapját képező tényezőkkel együttesen: jelenleg nincs ilyen.
22. A közadatok újrahasznosításáról szóló törvény szerinti jogorvoslati tájékoztatás: jelenleg nincs ilyen.
23. A közfeladatot ellátó szerv által megkötött, a közadatok újrahasznosításáról szóló törvény szerint kötött kizárólagos jogot biztosító megállapodások szerződő feleinek megjelölése, a kizárólagosság időtartamának, tárgyának, valamint a megállapodás egyéb lényeges elemeinek megjelölése: jelenleg nincs ilyen.
24. A közfeladatot ellátó szerv által kötött, a közadatok újrahasznosításáról szóló törvény szerint a kulturális közadatok digitalizálására kizárólagos jogot biztosító megállapodások szövege: jelenleg nincs ilyen.
III. Gazdálkodási adatok
1. Költségvetések, beszámolók
A Polgármesteri Hivatal és az önkormányzat éves költségvetése és módosításai.
Költségvetési rendeletek
Elemi költségvetések
- 2008
- 2009
- 2010
- 2011
- 2012 Önkormányzat
- 2012 Polgármesteri Hivatal
- 2013 Önkormányzat
- 2013 Polgármesteri Hivatal
- 2014 Önkormányzat
- 2014 Polgármesteri Hivatal
- 2015 Önkormányzat
- 2015 Polgármesteri Hivatal
- 2016 Önkormányzat
- 2016 Polgármesteri Hivatal
- 2017 Önkormányzat
- 2017 Polgármesteri Hivatal
- 2018 Önkormányzat
- 2018 Polgármesteri Hivatal
- 2019 Önkormányzat
- 2019 Polgármesteri Hivatal
- 2020 Önkormányzat
- 2020 Polgármesteri Hivatal
- 2021 Önkormányzat
- 2021 Polgármesteri Hivatal
- 2022 Önkormányzat
- 2022 Polgármesteri Hivatal
Költségvetési rendeletek módosításai
- 2012. évi kv. rendelet 1. módosítása
- 2012. évi kv. rendelet 2. módosítása
- 2012. évi kv. rendelet 3. módosítása
- 2012. évi kv. rendelet 4. módosítása
- 2012. évi kv. rendelet 5. módosítása
- 2012. évi kv. rendelet 6. módosítása
- 2013. évi kv. rendelet 1. módosítása
- 2013. évi kv. rendelet 2. módosítása
- 2013. évi kv. rendelet 3. módosítása
- 2013. évi kv. rendelet 4. módosítása
- 2013. évi kv. rendelet 5. módosítása
- 2014. évi kv. rendelet 1. módosítása
- 2014. évi. kv. rendelet 2. módosítása
- 2014. évi. kv. rendelet 3. módosítása
- 2014. évi. kv. rendelet 4. módosítása
- 2014. évi kv. rendelet 5. módosítása
- 2015. évi kv. rendelet 1. módosítása
- 2015. évi kv. rendelet 2. módosítása
- 2015. évi kv. rendelet 3. módosítása
- 2015. évi kv. rendelet 4. módosítása
- 2015. évi kv. rendelet 5. módosítása
- 2016. évi kv. rendelet 1. módosítása
- 2016. évi kv. rendelet 2. módosítása
- 2016. évi kv. rendelet 3. módosítása
- 2016. évi kv. rendelet 4. módosítása
- 2017. évi kv. rendelet 1. módosítása
- 2017. évi kv. rendelet 2. módosítása
- 2017. évi kv. rendelet 3. módosítása
- 2017. évi kv. rendelet 4. módosítása
- 2017. évi kv. rendelet 5. módosítása
- 2018. évi kv. rendelet 1. módosítása
- 2018. évi kv. rendelet 2. módosítás
- 2018. évi kv. rendelet 3. módosítása
- 2018. évi kv. rendelet 4. módosítása
- 2018. évi kv. rendelet 5. módosítása
- 2019. évi kv. rendelet 1. módosítása
- 2019. évi kv. rendelet 2. módosítása
- 2019. évi kv. rendelet 3. módosítása
- 2019. évi kv. rendelet 4. módosítása
- 2019. évi kv. rendelet 5. módosítása
- 2020. évi kv. rendelet 1. módosítása
- 2020. évi kv. rendelet 2. módosítása
- 2020. évi kv. rendelet 3. módosítása
- 2020. évi kv. rendelet 4. módosítása
- 2020. évi kv. rendelet 5. módosítása
- 2021. évi kv. rendelet 1. módosítása
- 2021. évi kv. rendelet 2. módosítása
- 2021. évi kv. rendelet 3. módosítása
- 2021. évi kv. rendelet 4. módosítása
- 2021. évi kv. rendelet 5. módosítása
- 2022. évi kv. rendelet 1. módosítása
- 2022. évi kv. rendelet 2. módosítása
- 2022. évi kv. rendelet 3. módosítása
- 2022. évi kv. rendelet 4. módosítása
- 2022. évi kv. rendelet 5. módosítása
- 2023. évi kv. rendelet 1. módosítása
- 2023. évi kv. rendelet 2. módosítása
- 2023. évi kv. rendelet 3. módosítása
- 2023. évi kv. rendelet 4. módosítása
- 2023. évi kv. rendelet 5. módosítása
- 2024. évi kv. rendelet 1. módosítása
- 2024. évi kv. rendelet 2. módosítása (2024.08.29. képviselő-testületi ülés 3. napirend)
- 2024. évi kv. rendelet 3. módosítása (2024.11.07. képviselő-testületi ülés 1. napirend)
A Polgármesteri Hivatal és önkormányzat beszámolói:
Féléves, háromnegyed éves beszámolók, zárszámadási rendeletek
- 2008. első félév
- 2008. éves beszámoló
- 2009. első félév
- 2009. éves beszámoló
- 2010. első félév
- 2010. éves beszámoló
- 2011. első félév
- 2011. éves beszámoló
- 2012. első félév
- 2012. I-III. negyedév
- 2012. éves beszámoló
- 2013. I. félév
- 2013. I-III. negyedév
- 2013. éves beszámoló
- 2014. I. félév
- 2014. I-III. negyedév
- 2014. éves beszámoló
- 2015. I. félév
- 2015. I-III. negyedév
- 2015. évi zárszámadási rendelet
- 2016. I. félév
- 2016. I-III. negyedév
- 2016. évi zárszámadási rendelet
- 2017. I. félév
- 2017. I-III. negyedév
- 2017. évi zárszámadási rendelet
- 2018. I. félév
- 2018. I-III. negyedév
- 2018. évi zárszámadási rendelet
- 2019. évi zárszámadási rendelet
- 2020. évi zárszámadási rendelet
- 2021. évi zárszámadási rendelet
- 2022. évi zárszámadási rendelet
- 2023. évi zárszámadási rendelet
Költségvetési beszámolók
- 2008. első félév
- 2008. év ( 1-29 űrlapok, 30-45 űrlapok, 46-80 űrlapok,)
- 2009. első félév
- 2009. év ( 1-29 űrlapok, 30-45 űrlapok, 46-80 űrlapok,)
- 2010. első félév
- 2010. év ( 1-29 űrlapok, 30-46 űrlapok, 47-60,80 űrlapok, 75 űrlap,)
- 2011. első félév
- 2011. év Önkormányzat
- 2012. első félév Polgármesteri Hivatal
- 2012. első félév Önkormányzat
- 2012. éves besz Polgármesteri Hivatal
- 2012. éves besz Önkormányzat
- 2013. I. féléves besz önk
- 2013. I. félévi besz pm hiv
- 2013. éves besz Önkormányzat
- 2013. éves besz Polgármesteri Hivatal
- 2014 éves besz Önkormányzat
- 2014 éves besz Polgármesteri Hivatal
- 2015 éves besz Önkormányzat
- 2015 éves besz Polgármesteri Hivatal
- 2016 éves besz Önkormányzat
- 2016 éves besz Polgármesteri Hivatal
- 2017 éves besz Önkormányzat
- 2017 éves besz Polgármesteri Hivatal
- 2018 éves besz Önkormányzat
- 2018 éves besz Polgármesteri Hivatal
- 2019. éves besz Önkormányzat
- 2019. éves besz Polgármesteri Hivatal
- 2020. éves besz Önkormányzat
- 2020. éves besz Polgármesteri Hivatal
- 2021. éves besz. Önkormányzat
- 2021. éves besz. Polgármesteri Hivatal
- 2022. éves besz. Önkormányzat
- 2022. éves besz. Polgármesteri Hivatal
- 2023. éves besz. Önkormányzat
- 2023. éves besz. Polgármesteri Hivatal
3. Támogatások
Az önkormányzat által nyújtott, az államháztartásról szóló törvény szerinti költségvetési támogatások kedvezményezettjeinek nevére, a támogatás céljára, összegére, továbbá a támogatási program megvalósítási helyére vonatkozó adatok, kivéve, ha a közzététel előtt a költségvetési támogatást visszavonják vagy arról a kedvezményezett lemond.
Az adatközlő számára nem értelmezhető.
4. Az államháztartás pénzeszközei felhasználásával, az államháztartáshoz tartozó vagyonnal történő gazdálkodással összefüggő, ötmillió forintot elérő vagy azt meghaladó értékű árubeszerzésre, építési beruházásra, szolgáltatás megrendelésre, vagyonértékesítésre, vagyonhasznosításra, vagyon vagy vagyoni értékű jog átadására, valamint koncesszióba adásra vonatkozó szerződések megnevezése (típusa), tárgya, a szerződést kötő felek neve, a szerződés értéke, határozott időre kötött szerződés esetében annak időtartama, valamint az említett adatok változásai.
Az önkormányzati szerződések dokumentumai:
- 2024_9_közzététel
- 2024_8_közzététel
- 2024_7_közzététel
- 2024_6_Közzététel
- 2024_5_Közzététel
- 2024_4_közzététel
- 2024_3_közzététel
- 2024_2_közzététel
- 2024_1_közzététel
- 2023_12_közzététel
- 2023_11_közzététel
- 2023_10_közzététel
- 2023_9_közzététel
- 2023_8_közzététel
- 2023_7_közzététel
- 2023. 6. közzététel
- 2023. 5. közzététel
- 2023. 4. közzététel
- 2023_3_közzététel
- 2023_2_közzététel
- 2023_1_közzététel
- 2022. 11. közzététel
- 2022. 10. közzététel
- 2022. 9. közzététel
- 2022. 8. közzététel
- 2022. 7. közzététel
- 2022. 6. közzététel
- 2022. 5. közzététel
- 2022. 4. közzététel
- 2022. 3. közzététel
- 2022. 2. közzététel
- 2021_8_közzététel
- 2022_1_KÖZZÉTÉTEL
- 2021. 7. közzététel
- 2021. 6. közzététel
- 2021_5_közzététel
- 2021_4_közzététel
- 2021_3_közzététel
- 2021_2_közzététel
- 2021_1_KÖZZÉTÉTEL
- 2020_5_közzététel
- 2020_4_közzététel
- 2020. 3. KÖZZÉTÉTEL
- 2020 2. közzététel
- 2020_1. közzététel
- 2019. 5. közzététel
- 2019. 4. közzététel
- 2019. évi 3. közzététel
- 2019. évi 2. közzététel
- 2019. évi 1. közzététel
- 2018. évi 5. közzététel
- 2018. évi 4. közzététel
- 2018. évi 3. közzététel
- 2018. évi második közzététel
- 2018. évi első közzététel
- 2017. évi harmadik közzététel
- 2017. évi második közzététel
- 2017. évi első közzététel
- 2016. évi hatodik közzététel
- 2016. évi ötödik közzététel
- 2016. évi negyedik közzététel
- 2016. évi harmadik közzététel
- 2016. évi második közzététel
- 2016. évi első közzététel
- 2015. évi kilencedik közzététel
- 2015. évi nyolcadik közzététel
- 2015. évi hetedik közzététel
- 2015. évi hatodik közzététel
- 2015. évi ötödik közzététel
- 2015. évi negyedik közzététel
- 2015. évi harmadik közzététel
- 2015. évi második közzététel
- Bevételi szerződések Polgármesteri Hivatal 2015. évi második közzététel
- Bevételi szerződések Önkormányzat 2015. évi második közzététel
- Kötelezettségvállalást tartalmazó szerződések Polgármesteri Hivatal 2015. évi második közzététel
- Kötelezettségvállalást tartalmazó szerződések Önkormányzat 2015. második közzététel
- 2015.01.31. Polgármesteri Hivatal
- 2015.01.31. Önkormányzat
- 2014.12.31. Polgármesteri Hivatal
- 2014.12.31. Önkormányzat
- 2014.11.30. Önkormányzat
- 2014.10.31. Önkormányzat
- 2014.09.30. Önkormányzat
- 2014.08.31. Polgármesteri Hivatal
- 2014.08.31. Önkormányzat
- 2014.07.31. Polgármesteri Hivatal
- 2014.07.01. Önkormányzat
- 2014.06.30. Polgármesteri Hivatal
- 2014.06.30. Önkormányzat
- 2014.05.31. Polgármesteri Hivatal
- 2014.05.31. Önkormányzat
- 2014.04.30. Önkormányzat
- 2014.03.31. Önkormányzat
- 2014.02.28. Önkormányzat
- 2014.01.31. Önkormányzat
- 2013.12.31. Önkormányzat
- 2013.11.30. Polgármesteri Hivatal
- 2013.11.30. Önkormányzat
- 2013.10.31. Önkormányzat
- 2013.09.30. Önkormányzat
- 2013.08.31. Önkormányzat
- 2013.07.31. Önkormányzat
- 2013.06.30. Polgármesteri Hivatal
- 2013.06.30. Önkormányzat
- 2013.05.31. Önkormányzat
- 2013.04.30. Polgármesteri Hivatal
- 2013.04.30. Önkormányzat
- 2013.03.31. Önkormányzat
- 2013.02.28. Önkormányzat
6. Az önkormányzat által nem alapfeladatai ellátására fordított, ötmillió forintot meghaladó kifizetések.
Az önkormányzati szerződések dokumentumai
7. Az Európai Unió támogatásával megvalósuló fejlesztések leírása, az azokra vonatkozó szerződések