Kezdőlap / Közérdekű adatok
Közérdekű adatok
Ezen az oldalon a Budapest Főváros XIII. Kerületi Önkormányzat működésére vonatkozó közérdekű adatokat találja. Ennek közzétételekor a tartalom és a forma tekintetében az elektronikus információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény előírásait vettük figyelembe.
Budapest Főváros XIII. Kerületi Önkormányzat Polgármesteri Hivatalának vezetősége számára a minőség, a környezetvédelem és az információbiztonság, a korrupció elleni küzdelem nem csak egy-egy szó, hanem tudatos, önként vállalt elkötelezettség.
A panaszokról, a közérdekű bejelentésekről, valamint a visszaélések bejelentésével összefüggő szabályokról szóló 2023. évi XXV. törvény valamint az ISO 37001:2019 antikorrupciós minőségirányítás rendszer előírásai szerint a bejelentését ezen a formon teheti meg.
Egységes Közadatkereső Rendszer
A törvény rendelkezéseiről többet megtudhat a Közadattár weboldalon.
I. Szervezeti, személyzeti adatok
1. Az önkormányzat és Polgármesteri Hivatal hivatalos neve, székhelye, postai címe, telefon- és telefaxszáma, elektronikus levélcíme, honlapja, ügyfélszolgálatának elérhetőségei
Általános elérhetőségeink - Budapest Főváros XIII. Kerületi Polgármesteri Hivatal
Ügyfélszolgálat vezetője
Szabó-Tátrai Gabriella
Ingyenesen hívható üzenetrögzítőnk
06-80-200-306Telefon
(1) 452-4100A Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási ideje
Hétfő
13:30-18:00
Szerda
8:00-16:30
Péntek
8:00-11:30
Az Ügyfélszolgálati Iroda ügyfélfogadási ideje
Hétfő
8:00-18:00
Kedd - Szerda - Csütörtök
8:00-16:30
Péntek
8:00-13:30
A Polgármesteri Hivatal megközelíthető:
Villamossal:
A Lehet térről a 14-es villamossal a “Béke tér” megállóig.
Busszal:
A 32-es járattal az Árpád hídtól (a Nyugdíjfolyósító Igazgatóságának épülete felőli részről indul), vagy Zugló felől.
A 105-ös járattal a Deák tér, Andrássy út, Hősök tere irányából, vagy Gyöngyösi út felől.
Metróval:
Közvetlen metrójárat nincs. A kék metróról a Lehel téren szállhatnak át a 14-es villamosra, a kis földalattiról pedig a Mexikói útnál a 32-es buszra.
- A közlekedési járatok menetrendjét a BKV oldalán találja.
- A BKV Útvonaltervezőjével megtervezheti az útját tömegközlekedési eszközökkel
- Térkép a Béke tér környékéről
2. A Polgármesteri Hivatal szervezeti felépítése, szervezeti egységek megjelölésével
A Polgármesteri Hivatal szervezeti felépítése, szervezeti egységek megjelölésével
A polgármesteri Hivatal szervezeti felépítésének ábrája
Az egyes szervezeti egységek feladatai
3. Az Önkormányzat és a Polgármesteri Hivatal vezetői
Az Önkormányzat és a Polgármesteri Hivatal tisztségviselőinek, vezetőjének és az egyes szervezeti egységek vezetőinek neve, beosztása, elérhetősége (telefon- és telefaxszáma, elektronikus levélcíme)
Adóügyi Osztály
Igazgatási Osztály
Pénzügyi Osztály
Jegyzői és Jogi Osztály
Főépítészi Iroda
Polgármesteri Iroda
Szociális és Köznevelési Osztály
4. A szervezeten belül illetékes ügyfélkapcsolati vezető neve Szabó-Tátrai Gabriella.
Elérhetősége (telefon- és telefaxszáma, elektronikus levélcíme) és az ügyfélfogadási rend.
Elérhetősége (telefon- és telefaxszáma, elektronikus levélcíme) és az ügyfélfogadási rend.
Hétfő
13:30-18:00
Szerda
8:00-16:30
Péntek
8:00-11:30
5. Képviselő-testület összetétele, tagjainak neve, beosztása, elérhetősége
Bővebben a Képviselő-testületről
6. Az önkormányzat irányítása és felügyelete vagy ellenőrzése alatt álló más közfeladatot ellátó szervek megnevezése, és 1. pontban meghatározott adatai
Bővebben a Közfeladatot ellátó szervekről
7. Az önkormányzat tulajdonában álló gazdálkodó szervezet neve, székhelye, elérhetősége (postai címe, telefon- és telefaxszáma, elektronikus levélcíme), tevékenységi köre, képviselőjének neve, a közfeladatot ellátó szerv részesedésének mértéke:
XIII. Kerületi Közszolgáltató Zrt.
XIII. kerületi Egészségügyi Szolgálat Közhasznú Nonprofit Kft.
8. Az önkormányzat által alapított közalapítvány neve, székhelye, elérhetősége (postai címe, telefon- és telefaxszáma, elektronikus levélcíme), alapító okirata, kezelő szervének tagjai:
„Angyalföld Média” Közalapítvány
A közalapítvány székhelye
1139 Budapest, Béke tér 1.A kuratórium elnöke
Gellért Lajos
Az alapítvány képviselője
Pacsutáné Bradák Mária
A kuratórium tagjai:
- Kanász József
- Pacsutáné Bradák Mária
- Pete Tamás
- Sági Judit
Az Angyalföld Fejlesztéséért Közalapítvány, a XIII. kerület Gyermekeiért Közalapítvány, a XIII. kerületi Közbiztonsági Közalapítvány, a XIII. kerület Közművelődéséért Közalapítvány, és a XIII. kerület Testneveléséért és Sportjáért Közalapítvány megszüntetése a Fővárosi Bíróság vonatkozó Végzései alapján 2011. március 24-én, illetve április 11-én megtörtént.
Angyalföldi Média Közalapítvány Alapító Okirata (hatályos)
Szabályzatok:
Adatvédelmi szabályzat
Eszköz-forrás értékelési szabályzat
Leltározási és selejtezési szabályzat
Pénz- és likviditás kezelési szabályzat
Számlarend
Számviteli politika
Beszámolók:
2023.
Mérlegbeszámoló 2023
Könyvvizsgálói jelentés
Teljességi nyilatkozat
Beszámoló kiegészítő melléklet
Főkönyvi kivonat
2022.
Mérlegbeszámoló 2022
Főkönyvi kivonat
Közhasznúsági melléklet
Beszámoló kiegészítő melléklet
9. A közfeladatot ellátó szerv által alapított költségvetési szerv neve, székhelye, a költségvetési szervet alapító jogszabály megjelölése, illetve az azt alapító határozat, a költségvetési szerv alapító okirata, vezetője, honlapjának elérhetősége, működési engedélye
Budapest Főváros XIII. Kerületi Önkormányzat Intézményfenntartó és Működtető Központ
Budapest XIII. Kerületi Önkormányzat Prevenciós Központ és Családi Bölcsődei Hálózat
Budapest Főváros XIII. Kerületi Önkormányzat Egyesített Óvoda
Budapest XIII. kerületi Önkormányzat Szociális Szolgáltató Központ
Budapest Főváros XIII. Kerületi Közterület-felügyelet
Budapest Főváros XIII. Kerületi Önkormányzat Gondozóház
10. Az önkormányzat által alapított lapok neve, a szerkesztőség és kiadó neve és címe, valamint a főszerkesztő neve
XIII. Kerületi Hírnök
Kiadó és szerkesztőség
Sprint Kft.
Felelős szerkesztő
Machos Ferenc
Cím
1137 Budapest, Újpesti rakpart 7
11. Felettes, felügyeleti, törvényességi ellenőrzést gyakorló szerv
A Polgármesteri Hivatal felettes, illetve felügyeleti szervének, hatósági döntései tekintetében a fellebbezés elbírálására jogosult szervnek és a törvényességi ellenőrzést gyakorló szervnek az 1. pontban meghatározott adatai
Budapest Főváros Kormányhivatala
Cím: 1056 Bp, Váci u. 62-64.
Postacím:1364 Bp, Pf. 234.
E-mail: budapest@bfkh.hu
Tel: 06-1-235-1700
Központi fax: 06-1-235-1703
Ügyfélfogadás
Székhely: 1052 Budapest, Apáczai Cs. J. u. 10.
Postacím: 1364 Budapest 4. Pf. 54
Központi telefonszám: +36-1-484-9100
Központi telefax: +36-1-484-9200
Központi e-mail: szamvevoszek@asz.hu
Székhely: 1055 Budapest, Markó u. 16.
Postacím: 1372 Budapest, Pf. 438.
T.: 354-5500
E-mail: info@mku.hu
II. Tevékenységre, működésre vonatkozó adatok
III. Gazdálkodási adatok
1. Költségvetések, beszámolók
A Polgármesteri Hivatal és az önkormányzat éves költségvetése és módosításai.
Költségvetési rendeletek
Költségvetési rendeletek módosításai
A Polgármesteri Hivatal és önkormányzat beszámolói:
Féléves, háromnegyed éves beszámolók, zárszámadási rendeletek
Költségvetési beszámolók
3. Támogatások
Az önkormányzat által nyújtott, az államháztartásról szóló törvény szerinti költségvetési támogatások kedvezményezettjeinek nevére, a támogatás céljára, összegére, továbbá a támogatási program megvalósítási helyére vonatkozó adatok, kivéve, ha a közzététel előtt a költségvetési támogatást visszavonják vagy arról a kedvezményezett lemond.
Az adatközlő számára nem értelmezhető.
4. Az államháztartás pénzeszközei felhasználásával, az államháztartáshoz tartozó vagyonnal történő gazdálkodással összefüggő, ötmillió forintot elérő vagy azt meghaladó értékű árubeszerzésre, építési beruházásra, szolgáltatás megrendelésre, vagyonértékesítésre, vagyonhasznosításra, vagyon vagy vagyoni értékű jog átadására, valamint koncesszióba adásra vonatkozó szerződések megnevezése (típusa), tárgya, a szerződést kötő felek neve, a szerződés értéke, határozott időre kötött szerződés esetében annak időtartama, valamint az említett adatok változásai.
Az önkormányzati szerződések dokumentumai:
6. Az önkormányzat által nem alapfeladatai ellátására fordított, ötmillió forintot meghaladó kifizetések.
Lsd. 4. pont.
7. Az Európai Unió támogatásával megvalósuló fejlesztések leírása, az azokra vonatkozó szerződések