Haláleset anyakönyvezése amennyiben a halálozás helye Budapest XIII. kerület
A haláleset bejelentéséhez minden esetben szükséges:
- az orvos által kiállított, orvosi pecséttel ellátott halottvizsgálati bizonyítvány
- az elhalt személyazonosításra alkalmas okmányai: személyazonosító igazolvány, érvényes magyar útlevél, 2001. január 1. után kiállított vezetői engedély, lakcímkártya
- születési anyakönyvi kivonata
- családi állapotát igazoló okirata, (ha az elhalt házas családi állapotú, a házassági anyakönyvi kivonata, ha elvált, a házasságát felbontó jogerős bírósági ítélete vagy a záradékolt házassági anyakönyvi kivonata, ha özvegy, az elhalt házastársának halotti anyakönyvi kivonata vagy a záradékolt házassági anyakönyvi kivonat)
- a halálesetet bejelentő személyi igazolványa, lakcímkártyája
- szükséges az elhalt hozzátartozójának nyilatkozata az elhalt temetésének, az urna elhelyezésének helyéről
Kórházon kívül történt halálesetnél amennyiben az elhunytat hamvasztatni szeretnék, a Kormányhivatal Népegészségügyi Osztályának (az ÁNTSZ jogutódja) engedélye szükséges.
A temetési engedélyt ügyfélfogadási időben azonnal kiadjuk.
Adatvédelmi tájékoztató és folyamatleírás az Anyakönyvi eljárás során megvalósuló adatkezelésről
Ügyintézők elérhetőségei:
Hajdu Kata
1139 Budapest, Béke tér 1. Anyakönyvi Hivatal 27. szoba
452-4100/5073 mellék
hajdukata@bp13.hu
Császár Ildikó
1139 Budapest, Béke tér 1. Anyakönyvi Hivatal 25. szoba
452-4100/5086 mellék
csaszarildiko@bp13.hu
Vissza